Restaurace, stravování • Pardubický kraj a okolí10. strana

Hostinec U Pavlousků

Provoz restaurace s nabídkou české kuchyně a piva Staropramen.

Hospoda U Koblihů

Provozujeme hospodu s nabídkou teplých i studených pokrmů a nápojů. Možnost připojení k WiFi internetu. K dispozici je nekuřácký prostor, salonek a letní zahrádka.

Vinafood88 bistro

Provoz vietnamské restaurace.

OTEVŘENO (Zavírá v 21:00)

Ski restaurant

Provoz restaurace pod místní sjezdovkou s nabídkou steaků na lávovém grilu a letní terasou. Nabízíme možnost uspořádání rautů, různých oslav a svateb. Akci zajistíme na klíč – včetně všech doprovodných služeb (hudba, fotodokumentace, doprava, květiny a …

Hospoda U Podroužků

Nabídka posezení a občerstvení v hospodě, nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů.

Restaurace T

Nabízíme teplou i studenou kuchyni a alkoholické i nealkoholické nápoje.

Hospoda U Vlasty

Nabízíme točené pivo a nealkoholické nápoje. K dispozici je 40 míst a terasa pro 20 osob. K dispozici je bezdrátové připojení k internetu.

ZAVŘENO (Otevírá v 16:00)

Restaurace Panská zahrada

Provoz restaurace.

ZAVŘENO (Otevírá v 17:00)

Hostinec Grill Garden V Podskalí

Ludmila Machovcová

Domácí cukrárna nabízí zákusky vlastní výroby, slané a sladké záviny, plněné rohlíčky, zákusky pro diabetiky (bez umělých sladidel). Prodáváme celozrné pečivo, dia a bezlepkové dorty, bonboniéry, cukrovinky. Pečeme na objednávku.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Restaurace Zahrada 2

Provozujeme restauraci s nabídkou teplých jídel a alkoholických i nealkoholických nápojů. K dispozici je salónek s kapacitou 50 osob a zahrádka.

Motorest Toro

Nekuřácká restaurace nabízí široký výběr tradiční tuzemské kuchyně včetně zabijačkových hodů, grilovaných pokrmů a poledního menu. Zahrnuje kuřácký salónek a možnost ubytování ve dvoulůžkových a třílůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením. Součástí …

Restaurace Na Rozcestí

Nabídka teplých i studených jídel a alkoholických i nealkoholických nápojů. K dispozici je 24 míst a zahrádka pro 50 osob.

Restaurace Městský dům

Provoz restaurace a ve všední dny závodní jídelny. Možnost odběru obědů do jídlonosičů i ve větším množství.

Restaurace U BREŽNĚVA

Provozujeme restauraci se širokým výběrem specialit a nápojů a s nabídkou denního menu.

Hotel & Restaurace Pod věží

Hotel nabízí kvalitní ubytování v historickém centru města s kapacitou 16 lůžek - 4 dvoulůžkové pokoje, 2 dvoulůžkové apartmány a čtyřlůžkový hotelový byt. Součástí nabídky hotelových služeb je kosmetika, modeláž nehtů a fit-posilovna, Wi-Fi. Restaurace …

Stanislav Soukenka

Nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů. K dispozici je Wi-Fi a parkoviště.

Restaurace Tošovský

Restaurace nabízí jídla české kuchyně, denní menu a alkoholické a nealkoholické nápoje. Možnost uspořádat společenské akce, svatby, večírky, rodinné oslavy apod.

Restaurace Lyra

Provoz restaurace s nabídkou jídel české a španělské kuchyně. Služby: Salonek.

Penzion u Bakaláře

Ubytování v penzionu v centru města Vysoké Mýto přímo na náměstí. V přízemí je italská restaurace a pizzerie.

Nopek, spol. s r.o.

Kavárna s nabídkou obědů, večeří, zmrzlinových pohárů, zákusků, teplých i studených nápojů. Možnost rezervace míst i celé kavárny.

Marta Klementová

Nabídka fotografických služeb a grafických prací.

FATRAPARK 2

Rekreační středisko pro letní i zimní období nabízí kompletně zařízené apartmány s vlastním sociálním zařízením. V okolí vyžití pro turisty i cyklisty. Lyžovačka - čtyřsedačka. Půjčovna horských terénní koloběžek, možnost jízd na koni, horolezectví, využití …

Restaurace U Lípy

Provozujeme nekuřáckou restauraci. Salonek vhodný na pořádání oslav, letní terasa. Přijímáme stravenky.

Restaurace Hornička

Nabízíme posezení v hotelové restauraci s nabídkou české kuchyně. K dispozici je Wi-Fi, zahrádka a kabelová TV. Možnost pořádání společenských akcí.

OTEVŘENO (Zavírá v 24:00)

Občerstvení a půjčovna koloběžek Pod Lípami

Občerstvení a půjčovna koloběžek se nachází v malebném prostředí blízko Toulovcových Maštalí. Čepujeme pivo, prodáváme chlazené nápoje a něco malého k zakousnutí.

Zmrzlina u Fiška

Nabízíme prodej točené zmrzliny a vychlazených nápojů. K dispozici je pohodlné sezení a skluzavka s houpačkou.

Zámecká restaurace

Provoz sezónní restaurace s kapacitou 80 lidí. Možnost pořádání svatebních hostin, soukromých akcí a dalších.

Restaurace LH zimní stadion

Restaurace s kapacitou 198 míst. K dispozici je v létě zahrádka, Wi-Fi a parkoviště. Nabízíme i prodej sudového piva.

BAR 22

Provozujeme bar.

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

Kavárna a pekařství LUKA

Provozujeme kavárnu a pekařství. Nabízíme různé druhy čajů a kávy, chlebíčkové veky, jablečné či tvarohové smaženky, pizza koláče či pletence.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Restaurace Na Růžku

Provozujeme restauraci s nabídkou teplé i studené kuchyně či alkoholických a nealkoholických nápojů.

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)

Obecní hospoda Skořenice

Obecní hospoda s dlouholetou tradicí. K dispozici je letní zahrádka s grilem. Možnost pořádání svateb a dalších akcí na sále pro cca 100 lidí.

ZAVŘENO (Otevírá v 16:00)

Cukrárna V uličce

Provozujeme cukrárnu v blízkosti centra. Nabízíme kávu, zmrzlinu. Vyrábíme zákusky, dorty, svatební koláče a vánoční cukroví. Výroba i na zakázku.

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

Restaurace Peliny

Naše kuchyně je vyhlášená domácí přípravou hotových jídel. Každý všední den nabízíme dvě denní menu za zvýhodněnou cenu. Samozřejmostí je bohatý výběr z hotelové vinotéky a široká nabídka alkoholických a nealkoholických nápojů. Kapacita je 80 míst. …

ZAVŘENO (Otevírá v So 08:00)

Hotel Marilyn

Hotel a Restaurace, salonek, dětský koutek, wi-fi free, platba kartou, zahrádka. Pobyt v solné jeskyni působí podpůrně i preventivně při mnohých onemocněních či zdravotních problémech.

OTEVŘENO (Zavírá v 23:00)

Pizza Avanti

Nabízíme prodej pizzy.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Hospůdka Na Madlu

Provozujeme restauraci s nabídkou teplých i studených jídel, alkoholických a nealkoholických nápojů.

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

KARAVAN KEBAB

Pravá turecká restaurace.

Ing. Eliška Fröhlichová

Pražíme kávu. Vybíráme zelenou kávu odrůdy arabica nejvyšší dostupné kvality na našem trhu. Naším cílem je rozšířit povědomí o kávové kultuře.

Restaurace Jachta

Restaurace nabízí českou a mezinárodní kuchyni, polední menu, alkoholické a nealkoholické nápoje. Klidné místo s romantickou atmosférou břehu řeky a přihlehlého anglického parku Peliny. Možnost uspořádat oslavy, svatby a firemní akce. K dispozici je Wi-Fi, …

OTEVŘENO (Zavírá v 23:00)

Pohostinství U Floriana

Nabídka širokého výběru tuzemské kuchyně, tří druhů denních menu a alkoholických i nealkoholických nápojů. vhodné pro různé společenské akce. Rozvoz jídla firmám i jednotlivcům.

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)